mandag 28. mars 2011

Prosjektet som ikke blir ferdig

I dag er jeg hjemme med minstemann. Våren bringer med seg snørrete neser, trøtte øyne og småfeber, i år som alle andre år.. Da er det godt å sitte i stolen på stua med kjeks og melk på flaska, mens barnetv surrer på tv'n.


Da er jo muligheten der for å vise dere et av prosjektene mine som er gitt opp, hvor pinnene er tatt vekk og er i bruk i et nytt prosjekt. Jeg falt nemlig veldig for årets vm-mønster. Men fant ikke sokker i dette mønsteret (mulig jeg har lett dårlig altså). Derfor starta jeg på min egen sokk i dette mønsteret. Det skjedde så mye anna akkurat på denne tida, og plutselig var vm over uten at første sokk var strikket ferdig engang.. Så da ble prosjektet bare liggende. Når jeg nå nylig rydda litt i sokke-kurven min, fant jeg ut at disse sokkene neppe blir ferdige noen gang, men pinnene hadde jeg egentlig bruk for.. Så nå ligger det en halv sokk og venter på at jeg plutselig trenger et nøste med svart garn..

2 kommentarer:

Anonym sa...

He he, men de ser jo så fine ut :)
klæm fra mamma

Babben sa...

Du er i godt selskap.... for jeg har nemlig en halvferdig VM-lue på pinnene her.... Jeg falt også for VM-mønsteret, men så ble lua bare liggende... men jeg har ikke gitt den helt opp enda... Men sokken din ser jo veldig fin ut da, så det var jo skikkelig synd de ikke ble ferdig. Vi får avtale å strikke ferdig VM-strikken vår i løpet av påske kanskje...