torsdag 28. januar 2010

Babygave

Mamma sin venninne ble bestemor for første gang på lille julaften i fjor. Siden jeg elsker babyer og babygaver, tror jeg jeg begynte på en liten gave til den nye mammaen allerede i romjula.. Disse klutene er raske å lage, og det er så gøy å se mønsteret stikke fram etterhvert som man strikker. :) Men det er ikke fullt så gøy å feste trådene.. Det ble faktisk ikke gjort før for et par dager siden, men nå ligger de klare til å gis bort neste gang jeg treffer de!




Jeg er også ferdig med den ene jakka til min svigerinnes babyer. Skal bare se om jeg kan finne noen knapper som passer, så skal jeg legge ut et bilde her. Den ble veldig søt og litt annerledes en det jeg er vant med som babyjakke. Men tror den vil passe fint til våren/sommeren som er i tiden babyene er forventet å komme :)

Nå jobber jeg for fullt for å bli ferdig med januars knit alonger.. Det nærmer seg februar veldig fort, og jeg er ikke helt ferdig med sokkene for denne måneden. Jeg er redd for at hvis de ikke blir ferdige i tide, så kommer jeg likevel til å starte på februarsokken når jeg får mønsteret på den.. Skal prøve å unngå at det skjer!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! så gøy du har laga side:) moro å se:) gøy med masse bilder :)Strikking er noe du virkelig kan :)
Klem Jenny

Marianne sa...

Hei! Så hyggelig med en ny blogg å følge med på. De klutene var kjempe fine, så artig med mønster på.

Pennyknits sa...

Takk for det :) Hvis du likte klutene, bør du ta en titt på www.krisknits.blogspot.com. Det er der jeg har funnet mønsteret. Og ho har veldig mange andre fine også :)

Marianne sa...

Oj, der var det mange fine kluter, takk for opplysningen! Skal prøve meg på noe av det en gang, må bare bli ferdig med noe annet først. Liker ikke å ha mange halvferdige prosjekter...
Men jeg vet om ei som snart skal flytte, super innflyttingsgave med nye kluter!

Nina sa...

Så fine de klutene var :)