torsdag 4. februar 2010

Februar og husflid

Da var februar her. Og med februaren har det kommet enda mere snø. Spesielt jentungen syns det er helt topp! Ho har gått på ski til og fra skolen nesten hver dag i det siste. Merker ho blir stadig flinkere og stødigere. :)


I går hadde vi årsmøte i Grimstad og omegn husflidslag. Ikke overraskende ble jeg sittende som sekretær i to år til :) Koselig det. Det er gøy å være med i et lag, og vi som sitter i styret i Grimstad jobber veldig fint sammen. På siden her ser dere et bilde av lokalet vårt. Det er et lokale vi er veldig stolte over, og det er her vi har alle møtene våre, og også en del kurs m.m.


Jeg ble ferdig med januarsokkene før jeg begynte på februarens mønster!! Yeah!! Men det sokkeparet jeg har begynt på nå, kommer til å ta tid.. Det er på pinne 2,5 og med masse fletter.. Det er lenge siden jeg har strikket fletter, så knoter meg igjennom det. Håper det går lettere etterhvert! Januarsokkene ble seende mest ut som tøfler syns jeg. De skulle sys sammen på toppen av foten og det er jeg ikke helt fornøyd med. Hvis jeg skal strikke flere av disse, kommer jeg til å strikke de rundt på strømpepinner.

På knitalongen med kluter som jeg også holder på med, er ikke siste oppdatering kommet enda, så der har jeg ikke kunnet gjøre meg ferdig. Men skal legge ut bilde av den så snart den er klar.

1 kommentar:

mams sa...

De ble så fine at :)