tirsdag 27. april 2010

3 år

I dag er det visst tre år siden jeg og Bjarne satte på ringer. Tiden går så fort, men sånn er det med mange barn i huset :) Vi giftet oss fem uker før terminen med Elias, som da snart blir tre år han og.


Det har skjedd en del hos oss i løpet av disse tre årene. Elias kom rett etter vi giftet oss og Oliver kom halvannet år senere. Vi har bygd drømmehuset vårt, har gjort ferdig halve hagen (jobber videre med resten av den). Vi har anskaffet en campingvogn til feriebruk og da selvsagt en stor nok bil til å trekke den :)

Nå når Oliver har passert et år, er begynt å bevege seg på to og da er litt enklere å ha med ut.. får vi virkelig satt pris hagen vår! Ungene elsker å være ute, alle tre, så ser for meg (og ser fram til) en sommer med mye uteliv (den alkoholfrie varianten, stort sett :)



5 kommentarer:

ellja sa...

Gratulerer med dagen til dere begge! fine bilder du har lagt ut!

Unknown sa...

Gratulerer med 3 år dagen deres :) Ja tiden går alt for fort!! Dere har fått alt på plass, litt missunnelig på hus og bil som dere har!!! men våres tur kommer vel for en dag. Dere får ha en strålende dag :)

Marianne sa...

Gratulerer med dagen!
Ja, tiden går så fort. Merkes så godt på barna, de ble jo født for litt siden og vips så er de skoleklare.
Ha en flott dag!

Anonym sa...

Gratulerer !! Koselig å sjå dokk som brurfolk igjen :O)

idareisertilmelbourne sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen som var! Du må hilse han broren min også:)
Koselig å se bilder av de nusselige!
Nå er det ikke lenge til vi sees igjen, jeg gleder meg! Klem Ida:)