mandag 14. februar 2011

Bursdager, morsdag, valentine - og endelig ferdig med siste lua!!

Da er en koselig helg, med en blanding av litt ekstrajobbing og masse feiring over, og sitter sliten og nyter roen i huset før kveldsvakt i kveld.

Bursdagsfeiring av meg og mannen ble utsatt for to uker siden, siden hele familien lå i influensa.. hehe.. men denne helga var alle friske, og det var fullt rundt bordet til middag. :)

Jeg og ungene har tidligere prøvd oss på en type muffins med overrsakelse inni. Det var noe som falt i smak, så disse ble leget igjen denne helga.


Det er ekstra godt med kaker, når man har fått så fin hjelp :)


Her legges overraskelsen i muffinsen..


Det var jo morsdag i går, så sammen med den vanlige gaven med noe spiselig til våre mødre, la jeg med en klut til de hver, selvfølgelig med hjerter på, siden det er hjertedagen i dag :)


Eieren av den ene lua som ble gitt vekk uten at jeg hadde fått tatt bilde av den (nevnte noe om dette i et innlegg for en stund siden) hadde fått med seg lua i går, så da var jeg raskt fremme med kameraet og fikk foreviga ho i den fine :) lua. Syns det var stilig med denne fargen.


Jeg var endelig ferdig med lua til mamma også nå. (det var et av prosjektene som ble lagt på hylla da jeg ble syk). Så etter et knips eller to, fikk ho den med seg hjem :)


Nå har jeg ikke planer om å strikke noen av disse på en liten stund (så sant ikke noen flere kommer og ber spesielt om det da) De er greie å strikke, men nå har jeg strikka så mange ev disse at det er andre prosjekter som frister mer :) Men jeg vil gjerne igjen få legge ut link til ingrid sin blogg og til sida jeg fant denne lua. Jeg har begynt å strikke med noe mindre masker, for merker at lua vider seg ut etterhvert. Men et fantastik flott plagg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg er kjempefonøyd med lua :)
Klæm fra mamma :)

Anonym sa...

Og glemte å si at kluten - som er kjempefin - er tatt i bruk allerede. Elsker disse klutene :)
Mvh mamma

Unknown sa...

Så kjekke og fine bilder med bakst og søte barn;) Og flotte luer;) Ja her i fam har alle fått hver sin lue også, og de er favoritter;) TUSEN Takk for at du linker meg;) klem