torsdag 3. februar 2011

Er det februar??

Seriøst.. er det blitt februar allerede..?

Hvor er det blitt av den siste uka da liksom..


Uten å overdrive, kan jeg trygt si at jeg har sovet bort en uke. Fra jeg kom hjem fra jobb tirsdag for over en uke siden og frem til godt ut i denne uka, har dagene stort sett bestått i å sove. Sikkert kroppens forsvar mot seg selv, for jeg hadde det ikke mye godt de få timene jeg var 'kontaktbar' disse dagene.

Så det er dette som er influensa. Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en ordenstlig en, og vil helst ikke oppleve det igjen heller. Det nærmer seg to uker siden jeg begynte å kjenne at noe var i gjære i kroppen min, og enda kjenner jeg halsen hver gang jeg svelger, hoster så jeg nesten brekker meg til tider og går fast på 4g paracet og rinexin morgen og kveld for å komme meg gjennom dagene. Men i morgen er den store dagen for å komme tilbake på jobb (regner med jeg har vært savna..?), og selv om kroppen ikke er helt "der" enda, ser jeg fram til å komme i gang igjen også.

Strikketøyet har heller ikke vært rørt siden helga for 2 uker siden, og da må jeg ha vært syk.. Men jeg strikka litt rett før, og det har jeg lyst å vise nå.

Som nevnt tidligere er det mange som har likt luene som Ingrid har designa. Det har vært både voksne og barn som har vist interesse for disse luene. Min manns kusine bestilte en lue av meg her. Tilfeldigvis ble dattera 8 år i samme tida, så jeg fant ut at jeg ville se om jeg kunne få til en lue som ville passe henne også. Tok en del mindre masker, strikke litt kortere vrangbord og strikka ganske nøyaktig 2 nøster med gullgarn før jeg felte av. Lua så ut til å passe på Tuva, så tenker den passa bursdagsbarnet også :) Syns det var litt koselig med mor og datter i samme lue..



Link til oppskriften på ingrids oppskriftsblogg finner dere her :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Huff, ikke noe godt å være syk. Håper du får en fin start på jonn igjen.
Vært sykemeld i 1 mnd selv nå og var på jobb første gang i dag, deilig å komme tilbake!!

Fine luer du har strikket også!!

Anonym sa...

Luene er kjempefine :)
Og godt at du begynner å komme i form igjen. Gla i du :) Stooor klæm fra mamma.