onsdag 19. januar 2011

Dukkekjole

Fridagen min gikk over i en natt med svært lite søvn. Sånn plutselig lå nemlig minsten og bada i feber.. Så nå har vi dag to hjemme jeg og han. Syns formen hans virker stigende heldigvis, for da de to største skulle på skole og i barnehage idag, satt Oliver i trappa med vottene og lua i handa, og ville være med de :)

Matlysten har heller ikke vært den beste, så pappa fant frem en pose med boller (rester av lunsjen hans i går, er jeg redd) og mamma fylte "flaska" med sjokolademelk. Så nå sitter han og ser på disney playhouse, mens mamma oppdatterer seg på nettet..



Han er litt slapp i øynene enda, men feberen er absolutt på vei ned. Så vi satser på jobb og barnehage igjen i morra. (leser du dette Cecilie:)

Tuva Marie fikk blant anna en liten barne-symaskin av mine foreldre til jul. Jeg er ikke noen mester på symaskiner, så den har blitt stående hos bestemor. I helga hadde Tuva en natt hos de, og da kunne de ta frem maskinen i ro og fred og prøve seg litt. Og ho kom hjem med en søt liten kjole til dukka si. Jeg er riktig imponert, både over at denne lille symaskinen virka, og over at mi lille gulljente (sikkert med en god del hjelp) klarte å lage en så søt kjole, med blondekant og alt :)



Dukka virker fornøyd ho også..

1 kommentar:

Anonym sa...

åh så utrolig flink Tuva marie er. Skjønner hvem ho slekter på:) ha en fin helg. Klem fra Torunn