torsdag 5. mai 2011

Ekte husflid-kort

I går var Grimstad husflidslag på sin årlige mai-tur. I år gikk turen til Lillesand, for å besøke husfliden der. Jeg hadde desverre ikke mulighet for å bli med på denne turen, men jeg kan tenke meg de hadde en fin tur.

For noen mnd siden var Grimstad husflidslag så heldige å få noe garn og strikkepinner av Lillesand husflidslag. Vi har ikke fått takket skikkelig før, men tenkte det kunne være koselig å takke personlig når vi nå skulle ta en tur bort. I den anledning fikk jeg et spørmål av lederen i laget, om jeg ville lage et kort. Det var en koselig oppgave :) Siden det er garn vi har fått, tenkte jeg det kunne være gøy å bruke garn som utgangspunkt for kortet.

Her er resultatet:



Utrolig mye knot-arbeid for et såpass "lite" resultat. Men det er lenge siden sist jeg lagde slike kort, så det var veldig gøy.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ble jo kjempefint altså...beundre deg at du har sånn tålmodighet med sånne ting..utrolig flink du er..