mandag 2. mai 2011

Til Bjarne :)


hmm.. en blogg kan brukes til så mangt..

I dag har jeg hatt besøk av to gravemaskiner og mange arbeidskarer som har jobbet på spreng på parkeringsplassen. Til uka blir det lagt asfalt på utsiden og da er det viktig at kantsteinene er lagt slik vi ønsker. 


Bjarne tilbringer størstedelen av denne uka i Haugesund og kan derfor ikke følge med og peke når mannfolka gjør noe "galt".. Jeg er sikker på at min kjære mann sitter der borte og rister i forventning for hvordan det blir seende ut.


Min mobil, kan helt sikkert, men JEG kan ikke, sende mms meldinger for tida. Tror jeg må åpne opp for det eller noe. Men det blir ikke gjort bare.. 


Men jeg har jo en flott blogg.. Så jeg tenke for meg selv da jeg så hvor flott det var blitt på utsiden, at jeg er nødt til å ta noen bilder å legge ut her, sånn at han kan se :)


Så Bjarne, dette blogginnlegget er hovedsaklig til deg. Jeg håper du får et bilde av hvordan det blir seende ut utenfor her. Og jeg håper du er fornøyd :) 


2 kommentarer:

Unknown sa...

Dere jobber i hagen dere og :) Morro, når man får det slik man vil!!
Skal hele gårdsplassen bli asvaltert? Har lyst til å gjøre det vi og...men redd det koster skjorta..

Pennyknits sa...

hehe.. skjorta er sikkert rette ordet :) Vi har ganske stort område - og ja, alt skal asfalteres - så det blir jo litt.. Men kvadratprisen var faktisk ikke så gal i forhold til hva jeg hadde regna med (ikke at jeg har peiling sånn egentlig da, hehe)