søndag 14. februar 2010

"Alt på en dag" - søndag

I dag har det vært en alt mulig dag hjemme hos oss. I tilegg til at det er valentinesdag, morsdag og fastelaven, har min mann bursdag i dag. (Jeg har også vært på jobb, men det er ikke av de tingene vi har feiret da.. :) Så hele familien har vært samlet hos oss til middag, ja vi mangler selvsagt minstesøster til min mann som for tiden går på skole i Australia. Varme tanker til deg Ida!

Vi liker å holde på tradisjonen med å tenke litt ekstra på våre foreldre på morsdag og farsdag. De er jo så flinke til å stille opp for oss hele året, med våre tre barn og alt, og vi er veldig takknemlige for at vi har de så nære. Det er ikke alltid så store tingen de får på disse dagene, men en liten oppmerksomhet er jo koselig. I år strikket jeg disse klutene til mor og svigermor, som de fikk sammen med hjertesjokolade fra freia (det er jo valentinesdag og). Oppskriften på kluten har jeg funnet i bloggen til krisknits. Linken finner du her.
Det var disse som var mitt lille prosjekt jeg nevnte i forrige innlegg, derfor jeg ikke kunne legge ut bilder tidligere..

Siden det også var fastelaven idag (og mor og svigermor hadde fått i oppdrag å lage hver sin kake) fant jeg og Elias ut, i går, at vi måtte lage noen fastelavensboller. Jeg er mest glad i masse vaniljekrem i, mens han liker de best uten noe. Så da lagde vi likegreit begge delene :) Resultatet ble godt det, og ikke alle bollene overlevde til søndagen..

3 kommentarer:

mamma sa...

Klutene var kjæmpefine, tusen takk for både den og sjokoladen, koselig. Gla i dokk alle.

mamma sa...

Og ikke minst, bollene og middagen var helt super !!

Unknown sa...

Flink du er :)