tirsdag 23. februar 2010

Award

Det går visst rundt noen award'er for kreative bloggere for tiden. Og en av de har funnet veien til min blogg :) Tusen takk til Marianne som var så snill å gi meg en! Da har jeg forstått det sånn at jeg skal fortelle 7 ting om meg selv, og så gi award'en videre til 7 bloggere. Koselig oppgave, som jeg villig hopper ut i :)



1. Jeg er gift med en flott mann, som jeg er veldig glad i og har tre skjønne og snille unger (helt objektivt sett, selvfølgelig), på henholdsvis 6, 2 og 1 år.


2. Jeg er medlem i Grimstad og omegn husflidslag, og har de siste årene sittet som sekretær i styret i husfliden. Jeg takket nettopp ja til å sitte i to år til :)

3. Jul er min høytid. Jeg elsker alt som har med jul å gjøre, og begynner gjerne tidlig på høsten å planlegge alt fra gaver til hånarbeids-sysler. Det er ikke uvanlig at første juleplata blir satt på i oktober..

4. Kaffe.. Jeg er avhengig av kaffe om morgenen (og resten av dagen) Det er sikkert fordi jeg er et håpløst B- menneske.

5. Strikking er min greie (håndarbeidsmessig). Men det har dere kanskje skjønt allerede. Jeg faller for nesten alle mønstre jeg kommer over, noe som gjør det vanskelig for meg å gjøre ferdig et arbeid før jeg begynner på et nytt. Denne bloggen har faktisk fungert positivt for meg. Jeg er blitt mye flinkere til å gjøre meg ferdig med arbeidene, både festing av tråder og damping, slik at jeg kan ta bilder og legge de ut her.

6. Jeg er utdannet sykepleier, og jobber i hjemmesykepleien i Grimstad. Jeg begynte i ny jobb i januar i år og trives veldig godt der, mye takket være alle de flotte menneskene jeg jobber sammen med!! Takk til alle dere som tok så godt i mot meg :)

7. I juni skal jeg bli tante for første gang :) Og det til tvillinger. Det er veldig koselig, siden vi er ferdige med unger selv. Jeg er også så heldig at min svigerinne som venter disse to, bor i Grimstad, så jeg planlegger å få god kontakt med mine to tantebarn! :)


De 7 jeg ønsker å gi award'en videre til:

1. First and for most, I want to give this award, for kreative blogger, to krisknits, who is my first introduction to knitting dishcloths. She is an amazing woman who manages to do everything at once. She is also an amazing inspiratin to me, and a lot of other knitters. I would recomend everyone to take a look at her blog!!

2. Linda fortjener absolutt en award. Hvis dere tar en titt på hennes blogg, skjønner dere hvorfor :) Jeg er imponert over hva hun får til på symaskinen.

3. Linda - den gode feen, er også ei dame jeg føler kan det meste av håndarbeid. Anbefaler et besøk innom hennes blogg :)

4. Min gode venninne Nina, har akkurat startet med sin blogg. Jeg har sett og fått noen av hennes arbeider, så der er det, og kommer det, masse god inspirasjon.

5. Min svigerinne, Jenny, som venter tvillinger, har startet en egen blogg, hvor vi kan lese om hennes tanker og forventninger rundt det store som skal skje :) Det er spennende å se hvordan barnerommet utvikler seg, og jeg gleder meg også til å se hvordan barneteppene m.m blir seende ut til slutt :)

6. Min andre svigerinne, Ida, er for tiden i Australia. I hennes blogg kan vi følge hennes nye liv "down under".

7. Den siste award'en vil jeg gjerne gi til Ingrids strikkeri og bloggen hennes. Her er det masse gøy som alle bør se!

Dette var virkelig et morsomt innlegg å lage. Håper dere tar en titt innom noen av disse bloggene, de er verd turen :)

5 kommentarer:

sylysten sa...

Nei men tusen takk;o))
Det var så moro å se deg her inne i blogglandia;o)
Tenker dere har det fint i huset deres, det har vi. Det er så skjønt med nytt hus.
Er i en litt laber bloggeperiode for tia, men tror og håper jeg er på tur utav den.
Klem
Linda;o)

Unknown sa...

Du så gledelig å bli valgt ut til å være med på din AWARD. Tusen takk.Den er lagt inn på awardsiden min. og takk for titten i bloggen din;) skjønne barn du har;)
Hilsen Ingrid

ida sa...

Herreli! Jeg har sett litt på bloggen din, men det var en stund siden nå! Den er jo kjempe bra!!! Du er så flink:) Og tusen takk for awarden..tihi:) Savner dere alle sammen! Glad i dere:) Klem fra Australia-land.

Snart tvillingmamma:) sa...

Hei:) tusen takk for adwarden:) Du er virkelig blitt en raser på blogging:) så gøy, moro å fløge med på hva neste prosjekt er:)
Fine bilder det var av tantebarna:) ses til søndag:) klem

Unknown sa...

PS!! Mine awarder er på en egen side og ligger her: http://award.blogg.no/.
Igjen tusen takk og god helg til deg og dine;)