tirsdag 9. februar 2010

Januar- kluten

Da var jeg endelig ferdig med kluten for januar. Resten av mønsteret kom i helga, så i går kveld fikk jeg satt meg ned og strikket de siste radene. Det passa godt at det var en snømann som dukka opp underveis i strikkeprosessen, for ute snør det.. igjen..
Oppskriften er lagt ut på krisknit sin hjemmeside. Første innlegget finner du her. Den er delt opp på 5 innlegg, men er fort gjort å strikke, og det er en utrolig flott oppvaskklut!


De siste par månedene har jeg fått og investert i et par nye bøker. Det er gøy med litt ny inspirasjon. Jeg har flere ting jeg kan tenke meg å lage fra disse bøkene, men til nå har jeg bare hatt tid til å kikke og å plukke små detaljer til allerede påbegynte prosjekter. Boka om blomster fikk jeg i posten i går, og jeg kan nesten ikke vente med å prøve meg på noen av alle de fine blomstene, fruktene og sommerfuglene som det er mønster på i boka. Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til.. men det dukker vel opp noen ideer etterhvert.


Jeg har også startet på et nytt lite prosjekt, men det kan jeg foreløpig ikke vise noen bilder av her. Skal legge ut bilde når det er ferdig :)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Så fin den er :)

Marianne sa...

Hei! Så artig med nye bøker, det klør i fingrene fra første side!
Bildene mine ordner jeg fortiden i PhotoScape. Det er gratis, bare google Photoscape så kommer det opp. Veldig artig og kjekt å få plass til flere bilder i samme bilde og fint å justere lys og kontrast nå som lyset er så rart ute.
Tusen takk for at du synes bildene mine er flotte!