torsdag 22. juli 2010

Fremdeles lenge til høsten

Vi har vært hjemme en stund nå (var bare vekk i 10 dager) men tiltakslysten på bloggen har ikke vært den største siden vi kom hjem. Det skjer stadig noe på hjemmefronten, som tar opp tiden vår.. :) Men nå var det på tide å få vist frem det jeg fikk utrettet av strikking på ferieturen.


Her er et bilde av håndarbeidskurven jeg hadde med meg da vi dro.. God og full, og med lovnad om at jeg ihvertfall ikke skulle kjede meg på den lange kjøreturen. Det er stort sett kun i bilen jeg har strikket, men noen timer i bil har det jo blitt..

Så her er resultatet av vår 10 dagers sunnmørs-tur:


Ikke allverdens å skryte av, men jeg er ikke vant til å strikke så mye på sommeren, så syns ikke dette var så halvgalt heller :) Jeg skal få festet trådene og få tatt litt ordentlige bilder av tingene etterhvert.

Jeg vil også legge med et bilde av "hovedpersonen" vi besøkte nå på turen. Oldemor til ungene, som feiret 90 år mens vi var på besøk. Det er alltid like koselig å komme til henne og vi er alltid like velkomne. :)


Denne uken har vært en liten jobbeuke for meg, men skal ha en del fri igjen fra neste uke av. Det er veldig koselig å være tilbake på jobb en tur, kjenner på hele kroppen at jeg trives godt, og det er jo bra! Men samtidig er det deilig å vite at det enda er noen uker igjen til det er høst her i huset!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Så mye du fikk ut av den bilturen!! Du må ha noen eksemplariske unger i bil. Jeg rakk ikke lese et blad på vei til grimstad engang, ungene må ha den fulle oppmerksomhet hele tiden. Er så mye å snakke om på lange turer..nesten litt for mye synes jeg til tider.