søndag 4. juli 2010

Tante Ida :)

Tante Ida reiste til Australia i fjor vår for å gå på skole der et år. Hver gang vi har pratet om Ida mens hun har vært borte, har vi forklart ungene at tante kommer hjem igjen til sommeren. Så derfor, for noen uker siden da varmen slo inn for fullt og vi fikk sommervær, lurte Tuva Marie så fint på om ikke tante Ida skulle komme hjem snart.. Nå var det jo sommer..

I natt satte ho endelig sine bein på norsk jord igjen :) Og vi har selvsagt besøkt henne både en og to ganger i dag..


Det var stas for alle ungene å treffe igjen tante. Men hun er fadder på Oliver (og de andre to var ikke så gira på å bli tatt bilder av idag) derfor er det de to jeg velger å legge ut bilder av.


Nå er campingvogna pakka og klar for en liten ferietur. Så det blir kanskje ikke noen innlegg fra meg på noen dager.. Jeg har pakka ned strikketøy nok for en hel høst, men kjenner jeg meg selv, blir det nok ikke så mye strikking på turen.. Har enda ikke blitt ferdig med junisokken, som viste seg å være litt kjedeligere enn jeg i utgangspunket trodde.. Men målet er i det minste å komme hjem med dette paret ferdig strikket.. Har så mye anna jeg har lyst å begynne på nå, men har gitt meg selv forbud, frem til jeg er ferdig med dette sokkeparet..

Ingen kommentarer: