tirsdag 10. august 2010

Daftø og grenserittet

Da har vi vært en liten tur over grensen med vogna for å se Bjarne sykle grenserittet. Vi hadde samtidig noen netter på Daftø, så det ble en liten tur av det.


Her er noen bilder fra "den store lekeplassen", og de har helt rett. Det er veldig stort og flott der. Vi har bodd der noen ganger, både i campingvogn og i hyttene de har der. Link til hjemmesiden deres er her hvis noen vil se mer :)


Ungene storkoste seg også utenfor vogna.

På lørdagen var vi tidlig oppe og klare for å se pappa sykle de 8 mila fra Strømstad til Halden. 


Det er bestemor som står til høyre for ungene og passer på at de ikke beveger seg ut i løypa. Det var ikke fritt for at de prøvde seg på det noen ganger..


Bestefar holder Oliver opp så han kan se bedre. Kjekt å se de sykle fort forbi.


Her kommer pappa susende forbi, den siste bakken før mål.


Oliver bryr seg ikke så mye om at pappa er skitten etter turen. Han vil opp til pappa likevel :)

Det er rart med det, man blir litt gira av å være med på disse turene. Og det er ikke fritt for at også jeg får lyst til å klare å gjennomføre et ritt. Har vel egentlig allerede bestemt meg for at jeg har tenkt å være med på birken neste år. Jeg velger nok fredagen, jeg da. Ikke så mye styr rundt den dagen :) Men det er like fullt 9 mil, så det er bare å legge seg i hardtrening.. 

1 kommentar:

Marianne sa...

Så gøy at han syklet Grenserittet! Vi dro motstrøms den dagen og tok turen fra Halden til Minnesund.
På Daftö trives ungene mine godt også, helt super plass!