søndag 15. august 2010

Mer kakebaking

I går var jeg og Bjarne i bryllup. Det var hans kusine og mannen, som også er et vennepar av oss, som giftet seg. Til dette bryllupet bakte jeg to kaker. Oreokake og troikakake. Jeg kom plutselig på da vi skulle bære inn kakene til bryllupet, at jeg burde ta et bilde av de for å legge ut her.. Bilder ble det, men tatt i full fart, så det ble ikke helt forsidebiler da..


Troikakake har jeg lagt ut oppskrift på tidligere. Legger en link til seden her:) Denne gangen hadde jeg ikke delfiafett i sjokoladen på toppen.


Oreokake florerer det av oppskrifter på på nettet. Men den jeg falt for, og som alle jeg har servert den til også har falt for, er den jeg fant på trinesblogg. Den smaker rett og slett himmelsk. Jeg mener å tro at kakene mine falt i smak, også i bryllupet i går, for begge kakene forsvant :)

Åja, og til dere i gruppa mi som følger litt med her: Jeg klarte det ene målet mitt.. Bare se her :)


Ha en flott søndag alle sammen!

4 kommentarer:

Torunn sa...

Oj yammymummy:o) Så fiiiin:o)

Unknown sa...

Stolt a´ deg :)
klæm fra mamma

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

gratulerer med å nå målet ditt!! Kakene så kjempegode ut!!! mmm