tirsdag 17. august 2010

Jeg er en vinner! :)

I Grimstad har turistkontoret hver andre uke i sommer lagt ut en ny sykkelpost som vi kan sykle eller gå for å finne. Det har vært veldig gøy å sykle etter disse postene. Hver gang har vi fått en "kode", som vi har sendt på mail til gristad turistkontor, for så å være med i trekningen av forskjellige gevinster. For min del har det vært turen som har vært målet, men noen av postene har jeg også husket å sende inn svaret på. Og i dag fikk jeg en mail om at jeg hadde vunnet 1. gevinsten til en av postene!

Veldig positivt overrasket fikk jeg et sett med sykkelbriller i hendene da jeg dro ned for å hente gevinsten min :)




Brillene kom i en oppbevaringseske som også inneholdt pussefille. Brillene hadde også et sett med orange og et sett med blanke brilleglass i tillegg til de mørke solbrilleglassene. Og det beste av alt var at de satt helt perfekt på.

Det eneste som er litt ironisk er at jeg selvsagt akkurat har investert i et par sykkelbriller selv. Men disse hadde flere par brilleglass enn det paret jeg har fra før.. Og det er sikkert ikke dumt å ha to par, for meg som er så flink til å legge ting fra meg på et lurt sted.. :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer! Så atig at du vant :)
Klæm fra mamma :)

Unknown sa...

Gratulerer med 1. premie!! kult :)