søndag 10. april 2011

Årets første tur til dyreparken

I dag fant vi ut at det var greit å få prøvd de nyinnkjøpte årskortene til kristiansand dyrepark. Fordelen med å ha årskort, er at det blir ikke noe stress rundt besøkene. Idag var vi der litt over to timer, og det var bare helt topp! Ungene bryr seg ikke om at ikke alle butikkene og aktivitetene er åpne. Lekeplassen og dyrene holder i massevis for alle tre.

Oliver, som i det siste har vært litt kranglete og rastløs, var blid og fornøyd hele turen.



Det som er litt morsomt, er at til tross for den svære sandkassa vi har hjemme i egen hage, er det sandkassa i dyreparken som frister mest..



Hjemme igjen, var været fortsatt varmt og godt, så ungene fortsatte leken ute. Det var også naturlig å grille :)


I dag har jeg også fått tatt et bilde av meg med den nye flotte marius-genseren min. Jeg sender stadig vekk varme tanker til mamma, som har strikket denne genseren til meg.


Kanskje noen med et godt øye kan se at håret mitt er blitt litt lysere og kortere også.. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som at ungene har kosa seg :)
klæm fra mamma

Babben sa...

Ingen ting er vel bedre enn når alle koser seg og bare har det fint. Høres ut som dere har hatt en kjempefin tur :-) med god tid og uten alt sommermaset.
Men det er visst mer en sveisen din som har fornyet seg her... du har jo fått helt ny heading med påske og vårpynt her i bloggen også! KJempekoselig :-)