onsdag 29. juni 2011

Sommercaps

Jeg kom over en utfordring på pinnekroken her tidligere. Utfordringen er å strikke noe i temaet sommer. Etter litt søking på sommer på ravelry sine sider, kom jeg over en caps jeg hadde lyst til å prøve meg på. Jeg har to gutter som begge er VELDIG glade i å bruke caps, så det føltes litt nyttig også :)


Capsen er strikket i garnet "lily sugar'n cream" som jeg har vært så heldig å få tilsendt et par nøster av, fra ei venninne i usa. Veldig flott garn å strikke av.


Jeg var litt redd for å strikke capsen for liten, så den ble nok heller litt stor. Men den var lett og rask å strikke. Gikk ometrent ett nøste til hele capsen. For de som ønsker å prøve seg selv, er oppskriften her.


P.s -For de som lurer, ja vi har hatt besøk av de berømte vannkoppene :)

1 kommentar:

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

Stilig caps! Skjønn modell da, blir sikkert godt å bli kvitt vannkoppene :)