søndag 5. juni 2011

En give away med en premie jeg VIRKELIG kan tenke meg..

Da jeg surfa litt rundt i dag, kom jeg ved en rekke tilfeldigheter over en blogg som heter pinnekroken. Det er en utfordringsblogg med nytt tema hver måned. Jeg dro meg hardt i håret da jeg så at de for noen måneder siden hadde "marius-tema". Hadde jeg bare visst liksom. Føler alt jeg strikker for tiden har noe med det mønsteret å gjøre.. velvel.. spist er spist osv.

Denne månedens tema er "sommer". Jeg kjenner hodet mitt spekulerer i om jeg har en ide til noe jeg kan være med på der.. Prøve å tenke noe utenom marius, eventuelt kombinere litt :)

Pinnekroken har nå gående en give away, etter hva jeg har skjønt for å få folk til å gå over fra deres "gamle" blogg -strikkere- til denne nye bloggen som også inkluderer heklere. Nå er jeg mest en strikker selv, men det er kjempeflott å inkudere alle :)

Trekninger er når -pinnekroken- har like mange følgere som -strikkere-, nemlig 129 følgere. Og siden jeg allerede har planlagt hva jeg skal bruke noen av knappene til, *kremt*, så bør jeg jo være med på denne utfordringen.. Jeg har lagt inn bilde med link i sidebaren på denne bloggen, men her er en link direkte til give awayen. Oppfordrer alle til å ta en titt innom denne bloggen. Om man ikke ønsker å være med på noen av utfordringene selv, er det masse flotte ideer å hente her inne av andres bidrag. Jeg har allerede funnet noen ting jeg har lyst å lage selv også :)


Ingen kommentarer: