torsdag 21. oktober 2010

Årets første snøfall

I dag har vi hatt alt som går an å få av vær på en dag.. Vi har hatt sol, overskyet, regn, hagl, sludd og til slutt falt det ned snøfiller på størrelse med en babyhånd..

Noe av denne snøen ble liggende, og ungene fryder seg. Det var noe snakk om at de måtte lage snøballer imorra før de kunne gå i barnehagen.. :)

Jeg for min del syns det er noe tidlig med snø i oktober.. men kjenner også på kroppen at det da må nærme seg jul.. Brit sa det så fint på sin blogg: Det er 64 dager igjen til julaften.

Stemning er det ihvertfall med snø.. Og selvsagt måtte jeg ut å forevige den første snøen.


Syns det passet bra å ta bilder av oktobersokkene jeg har strikket gjennom ravelry. Det er korte sokker fra drops design, med noen små søte fletter på. Disse sokkene gikk fort og greit å strikke og likte de så godt at hvis de blir solgt på messa, må jeg nok strikke meg et eget par også..

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei og takk det samme med fine bilder og laBBER;)
jA KJEKKKE DISSE LUENE OG NÅ MED HÅNDLEDDSVARMERE;) DE ER LIKE ENKLE Å LAGE SOM LUA;)
Isoporhode- gå inn i oppskriftsboken så finner du linken til hvor du kan kjøpe dem på høyre sider under oppskrifter;)