torsdag 7. oktober 2010

Nå er det jul igjen og nå er det jul igjen!!

På tirsdag morgen fikk jeg meg en positiv overraskelse da jeg bare løp igjennom butikken på vei til jobben. For i bladhylla, midt mellom alle de vanlige ukebladene, sto jammen meg de første julebladene!! Gjett om jeg nå er den glade eieren av allers-juleideer og kk-julenl :)


Jeg har allerede pløyd meg igjennom bladene x antall ganger og funnet mange ideer (jeg sikkert ikke får tid til å gjennomføre) til jul, og noen ideer jeg bare må få til. Jeg kjenner julestemningen komme sigende og har så vidt begynt å kikke på hva jeg har av julemusikk..

Det hjalp ikke så mye at Tuva Marie kom hjem etter overnattingsbesøk hos bestemor med hjemmelaget julepynt. Men kjempekoselig. De rekker nok ikke å bli pakket ned i julepynten, men skal klare å drøye det litt før jeg henger disse søte små nissene i et vindu el.l.



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, ho er veldig flink, og ho elsker jo å lage pynt.
Klæm fra bestemor / mamma :)