torsdag 28. oktober 2010

Verdens beste førjulsgave!

Tidligere i uka fikk jeg og Bjarne den koseligste overraskelsen og den beste førjulsgaven vi kunne fått :) Bjarne sin tante Nanci, har nemlig sydd oss et helt nydelig juletreteppe!! Det var bare den beste "get well" gaven jeg kunne fått mens jeg lå og hosta på sofaen :)


Det er ikke helt tiden for å ta inn juletreet enda, så det ble litt improvisering under fotograferingen. Men jeg fant noe som er like fint som treet som kunne sitte på teppet :)



Men jeg må si jeg gleder meg til å se treet på dette flotte teppet når det nærmer seg jul.. For ikke å snakke om pakkene!! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finere enn treet :) Nydelig duk, så koselig.
klæm fra mamma

LivM sa...

Nå var du riktig heldig. Et slikt teppe er bare så flott og det blir en fin tradisjon å kunne ta det frem hvert år.

Tante Jul sa...

MINST like fint som et juletre.
Og det sier ikke så lite, når det kommer fra meg! :)