søndag 10. oktober 2010

Vinn en adventskalender!!

Da jeg i dag var på en liten surferunde rundt på bloggene jeg følger, kom jeg tilfeldigvis over brits blogg. Ho har nå passert 50000 besøkende på sin blogg, og det vil ho feire med å GI VEKK EN ADVENTSKALENDER!! Jeg som liksom ikke er noe glad i julen i det hele tatt.. (eller noe) bare må være med på denne konkurransen.. :) Jeg har mine tradisjoner når det gjelder jul. Og pakkekalender er en av de. Jeg hadde det hvert år mens jeg bodde hjemme, og har ført denne tradisjonen videre med mine barn. Nå når vi har tre barn, har det vært vurdert å bare kjøpe en ferdig kalender til ungene (hovedsaklig min manns ide). Men jeg bare elsker å lete etter flotte kalendergaver, så det ble nok pakkekalender i år og.. :) Jeg er faktisk kommet så langt at jeg nesten er ferdig med den allerede.. Har lekt litt med tanken på å kjøpe pakker til mannen også, men det skal jeg ikke gjøre altså (jeg kommer bare til å bli misunnelig på han.. hehe).



Men det hadde vært utrolig gøy å vinne en kalender bare til meg! Og for å få lodd til trekningen, var en av mulighetene å legge en link til hennes blogg her. Dere må ikke ha egen blogg for å ha sjanse for å vinne kalenderen, så jeg anbefaler alle å kikke inn på hennes side og se om dette er noe som kunne passe for dere!


Med dette ønsker jeg alle en fortsatt fin søndag! :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Greit å være tidlig ute, er nesten ferdig med begge pakkekalenderene til ungene her også. Men blir dyrt med alle småting, men som du sier, det er jo så koslig å finne småting til kalenderen!

du kan jo lage kalender til dere sammen :) med personlige ting å gjøre for hverandre eller sammen. massage, lage middag til den andre, bare noen hyggelige ord ol

Marianne sa...

ja, nå er det snart tid for jul igjen. Pleier å ha pakkegaver til mine jeg også, 24x3 små pakker... phu!
Flott lue i innlegget under!

Brit Strikkenerd sa...

JEg er så glad vi er flere med sterke julegener.) Takker for at du deltar i mitt store julekalenderlotteri. Ellers har jeg hatt et veldig trivelig bloggbesøk her inne hos deg. Kjempe imponert over kakene du lager, WOW sier jeg bare!!