mandag 5. desember 2011

5. desember

I dag er første desemberdagen jeg må på jobb på kvelden. Kjenner jeg aller helst skulle jobba bare dager, spesielt i sånne tider som dette. Det er så koselig å kunne sette seg sammen med ungene å se barnetv i denne tida, selv om Elias egentlig har fått det for seg at blåfjell ikke er noe særlig som barnetv.. "Om 19 dager vennen, da er det ikke mere blåfjell.. :)".

Nå er frosten kommet på ordentlig, og det går ikke an å gå utenfor huset uten noe på ørene. Spesielt de små ørene må dekkes til. Jeg har strikka et knippe med ørevarmere, som bare var så flotte og enkle, og ikke minst raske å lage. Ideen fant jeg på bloggen til stinemor {små øyeblikk}.




Link til oppskrift finner du her:)

I dag har jeg og Oliver hengt opp bursdagsinvitasjoner i barnehagen. Denne bursdagen har han prata om siden Tuva feira sin 8 års dag i mai, så jeg regner med forventningene hans er høye.. Den skal feires til søndag og dette blir den første barnebursdagen hans. Tror mor gleder seg minst like mye som 3 åringen :)


Ingen kommentarer: