fredag 2. desember 2011

22 dager igjen..

I går kveld var vi og så blåfjell 2 på kino. Veldig koselig start på adventa. Alle tre ungene satt som noen lys og så på filmen. Til og med Oliver fulgte godt med på alle de spennende scenene. Jeg elsker jul, og filmen gir god julestemning. Mulig det ikke er årets beste film, men absolutt å anbefale til andre juleentusiaster.

Nå har jeg også fått opp kransen på døra. Bildene ble tatt i mørket nå i kveld, er jo mørkt hele "hjemmetiden", så blir ikke mange lyse flotte bilder, men her er en link til fjorårets innlegg med bilder og oppskrift på kransen.



Ha en flott fredagskveld! Nå når ungene er i seng skal jeg tenne dagens telys og kose meg med å strikke flere julegaver :)

1 kommentar:

Babben sa...

Ååå, der var den jo :-)
Jeg visste jeg hadde sett en strikket dørkrans i en blogg i fjor - og hadde store planer om å lage en i år. Takk for den gode ideen!! Den er utrolig fin :-)
Kos deg videre med juleforberedelser og koselig adventstid :-)