torsdag 1. desember 2011

Endelig nedtelling!! :)

I dag kunne endelig ungene få begynne å åpne på kalenderne sine! Det var stas for guttene å kunne bygge seg en liten legofigur før frokost. Tuva har ikke vært hjemme i natt, så ho har noe å glede seg til når ho kommer hjem fra skolen senere. Elias lurte på om ikke han kunne åpne en luke til.. :) Tida går vel fort nok denne måneden, mener jeg..

Jeg har også ordna min egen lille nedtelling.



24 små lilla telys i en skål. Litt for nedtellingen sin skyld, og litt for å minne meg selv på å tenne noen lys nå som det er så mørkt det meste av dagen.

Jeg har også så smått fått begynt å pakke inn julegavene som er ferdig kjøpt. Jeg er en ekspert på å pakke inn alle gavene de siste dagene. Til og med det året jeg fikk Oliver den 21. desember.. Da husker jeg at jeg sto opp og begynte å pakke pakkene da vannet gikk den 20.. Jeg skjønte vel at hvis det skulle gjøres av meg, måtte det gjøres da. :) I år har jeg lyst å være ferdig med det meste før siste adventsuka begynner.. (Tror jeg sier det hvert år)


Det er uansett gøy å endelig kunne begynne å telle dagene til jul :)  
23 dager igjen dere!! 

Ingen kommentarer: