onsdag 31. mars 2010

Påskebesøk

Nå som påskepynten er kommet fram, har det også dukket opp noen ting jeg har lyst til å dele med dere.


For en liten stund siden, traff jeg på disse tre påskeharene på dagsenteret på jobben. De gjorde så inntrykk at jeg måtte ha de med meg hjem allerede samme dagen. :) De har stått fremme siden da, og har vært en fin fargeklatt på kjøkkenbordet.


Det er ikke bare meg som er kreativ her i huset. Jeg har dedikert en egen hylle i stua til ungenes "hjemmelagede" ting. Sannheten er at alt er blitt laget hos besteforeldre, på skole og i barnehage. Dagene flyr så fort her hjemme at det er ikke mye tid vi har til å sette oss ned og lage ting sammen. Prøver å ta de med litt i matlaging og baking da :)

Jeg har plukket ut noen av mine favoritter fra dette bordet, som jeg gjerne vil vise fram.


Det første er et par søte små kyllinger, som guttene kom hjem med fra barnehagen på fredag. Spesielt minstegutten var så stolt at han ikke visste hvilken fot han skulle stå på, der han stabba bort til pappa for å vise hva han hadde laget. (Mor smelta ihvertfall helt)


Disse to kyllingene kom jentungen hjem med fra bestemor i fjor. De er helt spesielle, og det er tydelig at det er lagt mye sjel og arbeid i disse to.


Her er også skolens variant av karsesåing.


Til slutt vil jeg også vise den koselige gaven jeg fikk av min student, Ellen, da hun var ferdig med praksisen sin hos oss. Veldig koselig å få gule lys, som jeg endelig har kunne sette fram :) Foran lysene ligger det også noen såper som hun har laget selv.

Da vil jeg gjerne ønske alle sammen en GOD PÅSKE! :)

1 kommentar:

idareisertilmelbourne sa...

Så koselig:) Glemmer helt at det er påske jeg! Jeg gleder meg til å komme hjem hvor det er ordentlige årstider og ordentlig julestemning og ordentlig påskestemning og alt...:) Alle tinga var veldig søøøte!:) Flinke er de! Klemklem!