søndag 20. juni 2010

Det er sommer, det er sol og det er søndag :)

Og det er FERIE!

Da er det offisielt fri i nesten 4 uker og værgudene har vært på min side i ettermiddag. Det var ikke så allverdens fint vær tidligere i dag, men litt utpå ettermiddagen forsvant alt av skyer og det ble fint vær å grille i :)

Nå når det virkelig er sommer, har alle ungene fått seg nye solbriller. Det er blitt veldig populært her i huset. Det starta med at Oliver "lånte" mine solbriller litt. Og det er vel ikke overraskende at de ikke var særlig brukelige etterpå.


Mor var snart nede og kjøpte nye solbriller til hele gjengen.



Værmeldingen lover meg mye fint vær til uka, så da blir det utejobbing på mor :)


Åja, hvis du nå kikker inn på denne bloggen, så har jeg passert 100 besøkende denne uka :)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så stilige de var ;)

idareisertilmelbourne sa...

Aaaalle trenger jo solbriller:) Også så søte de var da!! Hehe:) Kjempe fine!

Marianne sa...

Solbriller er gøy!
Får håpe det blir masse sol fremover nå da, aller helst helt til en gang ut i oktober!
Ha en fott uke, snart skoleferie på eldstemann her også. 3 dager igjen!

Babben sa...

Hei, og takk for koselig besøk og oppmuntring i bloggen min :-) Jeg nærmer meg halveis i sokknr to nå så det får litt fremover. Anbefaler litt tykkere ganr enn Sisu om du ikke har startet enda..
Kjempekoselig blogg du har, fikk skikkelig sommerstemning her. Lykke til med strikkingen og riktig god sommer også!