torsdag 17. juni 2010

Februar, mars og april - kluter

Jeg har strikka alle "måneds-klutene" krisknits har lagt ut på bloggen sin, men jeg har ikke vært så flink til å ta bilder av de og legge ut her.. I går begynte stabelen (les kurvene + alt som har ramla over kantene..) med mine hobbyartikler å plage til og med meg. Og da har det gått litt for langt for en god stund siden.. Så fant ut at det var på tide å få rydda i "hjørnet" mitt. Da fikk jeg samtidig festet de siste trådene på klutene under, og tatt bilder av de. Bildene på klutene kris har lagt ut, har vært preget av måneden hun har lagt de ut i. De passer derfor egentlig ikke så godt på denne tiden, men de er like gode i bruk, uansett bilde.

Desverre har det vært stille på bloggen hennes den siste tiden, så det kom ingen mønster på kluter ut i mai, og det har heller ikke vært noen aktivitet så langt i juni. Men håper hun kommer sterkere tilbake senere, for det er veldig gøy å strikke etter hennes oppskrifter :)

Hvis noen vil inn og kikke på bloggen hennes, eller finne mønsterene på disse klutene, er det bare å trykke her.


Dette er februarkluten. Tenker hun har tenkt på valentines day når hun designet denne.. Hvis det er vanskelig å se, er det to fugler som sitter på en gren, og over de flyr det er lite hjerte :) Et veldig koselig bilde, uansett årstid, syns jeg.


I mars var det påske, og dette er kluten hun designet da. Det skal forestille en kurv med påskeegg og en påskehare i midten.


Aprilkluten tok litt tid før jeg skjønte hva var (underveis i strikkinga). Men fant ut ettehvert at det må være en dame og en mann som står under en paraply på en regnfull dag. En fin vårklut egentlig.


Bunken min med kluter vokser stadig. Må si jeg syns ikke de ferdigkjøpte klutene er det samme lenger.. :)

Ingen kommentarer: