lørdag 19. juni 2010

Snart sommerferie

Nå er det knapt 24 timer til jeg har ferie :) Tenkte tidligere at det kanskje var litt tidlig å starte ferien, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til imorra kl 14.

Jeg blir den første her i huset som får nyte sommertida fullt. Jeg skal kose meg hjemme i over en uke, før mann og barn følger mitt eksempel og tar sommerferie de og. Så hva i alle dager skal jeg finne på disse dagene :)

Ingen fare, jeg har noen maleprosjekter på gang:


Her er det ene prosjektet som trenger et strøk maling. Denne lekestua ble bygd i fjor, men vi kom aldri lenger enn til å få malt det ene strøket..


Det er en stund siden dette bildet ble tatt (men har ikke fått tatt noen nyere enda) Dette er en ute-stue med tre vegger. Alle veggene er nå oppe, så jeg var så heldig og fikk lov av min mann å male dette tilbygget også, hvis tiden strakk til :) Vi mangler vel egentlig et strøk maling på garasjen vår også.. Så jeg håper virkelig at det blir mye fint vær de neste par ukene :)

Hiver også med noen bilder som ble tatt av ungene, samme dagen som jeg var ute og knipsa lekestua og bua. Tror dette var en av de første virkelig fine dagene vi hadde i mai.. Antagelig samme dagen som Elias slutta med bleie i ca 15 min :)



3 kommentarer:

Unknown sa...

I alle dager som du står på med bloggen din :) Lykke til med alle male prosjektene dine!! Krysser fingrene for fint vært i sør.
Får legge ut bilder når du er ferdig også da :) klem

Unknown sa...

Ja, du blir ikke arbeidsledig med det første... :)
Så fine bilder av ungene og...
Klæm fra mamma.

idareisertilmelbourne sa...

Kjempe fiiiiine bilder!!!:) Koselig å se!