tirsdag 15. juni 2010

Hjemmebakt brød

Jeg fikk et tips av min gode venninne Nina, om et hjemmebakt brød som hun pleier å lage. Så da jeg fikk ånden over meg her i forrige uke, fikk jeg endelig bakt det. Det var fantastisk enkelt å lage og man behøver ikke å bruke noen form for kjøkkenmaskiner. Jeg blanda bare enkelt sammen alle ingrediensene og helte det i en brødform. Resultatet ble veldig bra, syns jeg. Det er et kjempesunt og godt brød. Men det som er det beste for meg er at dette brødet metter med bare en liten skive. Ingenting kan være bedre enn det, med tanke på hvor liten tid jeg har til å spise frokost om morgenen. :)



For de som måtte ønske å prøve seg på denne oppskriften, finner dere den på ninas hobbyside. Jeg legger en link til oppskriften her. Den er absolutt å anbefale, og jeg liker den godt med cottage cheese og spekeskinke på. :)

Ingen kommentarer: