lørdag 26. juni 2010

Herlige feriehelg

Går det virkelig an å ha det så godt som vi har hatt det idag? :) Midt på dagen i dag, måtte jeg plutselig ta meg et par minutter til å bare tenke på hvor flott alt er. Jeg har jobbet nesten hver helg fram til jeg tok ferie De få helgene jeg har hatt fri, har vært så fullstappet med andre gjøremål at jeg ikke har hatt tid til å nyte de. I dag har vi ikke hatt andre planer enn bursdagen til Elias, som vi valgte å feire mellom kl 10 og 12 på formiddagen. Alle unger er jo tidlig oppe likevel..



Resten av dagen i dag har ungene hatt muligheten til å løpe ut og inn av verandadøra og rett og slett gjøre hva de vil. Jeg og Bjarne har hatt tid til å sitte litt ute med kaffekoppen, kose med ungene (leke med de nye lekene Elias fikk idag) og selvsagt gjøre litt nødvendig vasking av klær. Tuva Marie fikk endelig tid til å ta frem rulleskøytene sine igjen. Jeg har også hatt en liten shoppingtur til byen med de to størte ungene, og vi har alle vært på grillmat hos noen venner av oss. Alt dette har skjedd i dag, uten at vi har stressa, følt at vi har jobba og helt uten noen form for kaosfølelse i huset.


Livet er herlig og jeg ser jeg må prøve å prioritere å være hjemme noen flere helger også etter sommeren! Men akkurat nå, i dag, tenker jeg bare hvor heldig jeg er som kan være hjemme nesten hele sommeren i år, lade batterier og kose meg med familen.


P.s: Må sende en liten takk til Kari som har gjort meg mer oppmerksom på alle øyeblikkene i hverdagen som vi glemmer å nyte..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så bra at dokk har fått kost dokk :) Stoooor klæm fra mamma.

turid sa...

tror jeg må bestille kake til barna neste bursdag.de ser super gode ut.