fredag 18. juni 2010

Ny along med kluter :)

Da det ble så stille i den klutalongen jeg er med i, ble jeg med i norge123, i gruppa kluten :) Der fant jeg mange flotte kluter jeg kan tenke meg å strikke, men som jeg ikke har tid til akkurat nå.. jaja.. oppskriftene er nå lagra på pc'en til jeg plutselig får bedre tid.. Blir spennende å se når det blir, men gleder meg i hvertfall allerede.

En av administratorne, starta der en klut along som gikk over 8 dager. Hver dag kl 12 kom det en ny del av mønsteret på kluten. Dette var veldig gøy, og man ble jo hekta på dataen i 12 tiden hver dag (eller rett etter jobb, for min del)

Jeg vet ikke om hun kommer til å legge ut flere slike mønstre, men denne ene som ho la ut likte jeg ihvertfall veldig godt. Det ble ikke det beste bildet, men kluten ble veldig fin. Den er strikket i stork, fra dalegarn. Den ble veldig myk og god, nesten litt for myk. Jeg må nok strikke noen flere av disse. Kan jo bli noen fine små-gaver kanskje..?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott den vart :)

Britt Hamsund sa...

Ble ¨kjent¨med bloggen din idag, og fant mye flott her inne!!
Kakene dine er jo bare lekre!!!
Og du deler villig av oppskrifter:)

Ble veldig, men gledelig overrasket, da jeg kom over kluten fra alongen min:)
Veldig hyggelig at du likte designet; må innrømme at jeg liker den godt selv ;D
Du har jo også deltatt på første alongen på gruppa Alongen: love to knit with my friends:)
Ønsker deg en fortsatt fin adventstid Penny:)
brito