tirsdag 2. november 2010

Deilig innevær

Idag regner og blåser det så mye at jeg nesten ikke orker å gå ut til postkassa for å hente avisa engang. Inne er det fyr på peisen og jeg sitter og fester tråder, syr sammen blånisseluer og damper ferdige arbeider.. Gjør med andre ord siste finpuss med arbeidene som skal bli med på salgsmessa til husfliden lørdag og søndag. Det er deilig med en rolig formiddag før jeg skal på jobben hele kvelden.

Vil gjerne vise bilder av noen sokker jeg har strikket til messa. De er inspirert av marius genseren. Det ble bare tre av disse parene i år. To damesokker og et barnepar. Hadde planer om å strikke noen fler, men sånn blir det bare noen ganger :)




Det har vært mye planlegging og jobbing fram mot denne helga som kommer, og har en følelse av at det blir noen sene kvelder de neste dagene også. Men det er så koselig mens det står på! Gleder meg enormt til å leke butikk til helga, og til å prate med alle som kommer innom :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

du er like kreativ som vanlig.utrolig hva du kan.kjempe fine.

Unknown sa...

utrolig fine sokker!!!!!! Elsker marius mønsteret!!

LivM sa...

Flotte sokkepar du har strikket!