fredag 19. november 2010

God fredag

Fredag, og en etterlengta fridag for mitt vedkommende. Merker på kroppen at forkjølelsessesongen er godt i gang. Så selv om jeg har en del jeg må få gjort i dag, tar jeg det med ro og jobber i mitt eget tempo. Prøver samtidig å lade opp litt batterier til jobbehelg denne helga..


Akkurat nå står stua vår fullstendig på hodet. Alle veggene er vaska, og nå holder jeg på å fjærne støv og hybelkaniner til den store gullmedalje. I bakgrunnen synger Celine Dion julesanger. Noen av julecd'ene er nemlig kommet fram i dag, og plassert på toppen i cd-hylla.


Den store planen min er at når stua er vaska, rydda og pynta litt, så vil formen stige, bare ved å komme inn å se (og lukte - for de som fremdeles har den sansen i orden) hvor rent og pent det er.

På onsdag hadde vi julebord med gr2. Veldig koselig. Vi ble til slutt 24 stykker, og det er et veldig bra oppmøte for vår lille gruppe. Tror alle sammen koste seg, og alle sammen fikk med seg en liten personlig gave fra oss i kommiteen.. Jeg fikk en spørrebok - jeg er visst litt nysgjerrig til tider, sies det.. :)

Vi hadde også en pakkelek, og tror alle som var med, endte opp med en pakke hver der også. Jeg fikk med meg denne søte lille snømannen. Passer fint hos meg nå.


Har til slutt lyst å vise dere marsipankaka jeg lagde til julebordet. Var helt tom for ideer, men syns egentlig resultatet ble ganske bra likevel.


Ha en fin fredag!!

Ingen kommentarer: