fredag 5. november 2010

Juni i november

Sokkene i knit-alongen på ravelry for juni var spiralsokker uten hel. De var litt kjedelige å strikke, men det gikk ganske fort. Jeg korta ned litt på lengden på slutten da, for å bli litt raskere ferdig.. :) Men da jeg hadde strikka de ferdige, dette var altså i juni, syns jeg fellinga var litt rar. Og jeg bestemte meg for å gjøre den om igjen før jeg sa meg ferdig med sokkeparet. Siden jeg hadde lyst å ha de med på salgsmessa, ble fellinga til tåa til slutt rekt opp og gjort på nytt igjen.. i november.. :) Men nå er de ferdige! Og så lenge det er sokker uten hel, passer de til nesten enhver fot.

Oliver, Elias, Tuva og jeg har derfor posert med sokkene idag. De er litt lave til voksen, i mine øyne, men de gikk greit på og var ikke stramme. Vanskelig å si hvilken størrelse sokkene egentlig skal være, men syns kanskje de satt best på Tuva som har størrelse 33/34 i sko.





Deilig når sånne halvferdige prosjekter endelig er ferdige!!

Link til oppskriften er her.

Ingen kommentarer: