fredag 5. november 2010

Grimstad og omegns årlige julesalgsmesse!!

I morra går endelig startskuddet for årets julesalgsmesse. Fram mot denne første helga i november, handler høsten stort sett om å fylle opp kista med ting jeg kan ta med ned på salgsmessa, planlegging, organisering, reklamering og "å glede seg". Når denne helga er over, snur det meste, og jeg begynner å virkelig tenke på juleforberedelser, julevasking og julegaver. Jeg gleder meg hvert år noe utrolig til messa, men hvert år når den er over, gleder jeg meg over at det nå virkelig går mot min yndlingshøytid!

Men denne helga er tankene mine bare i den røde låven på Berge gård. Vi har i ettermiddag jobbet med å gjøre "butikken" i stand. Jeg hadde med meg kameraet for å ta noen bilder og legge ut her som reklame for morgendagen. Men da jeg skrudde det på, blinka det fordi minnekortet ikke var satt inn.. Så i stedet legger jeg ut noen bilder av noe av det jeg har tatt med meg. Skal prøve å få tatt noen bilder i butikken imorra i stedet. Vi har jo åpent søndag også :)




Så da gjenstår det bare for meg å legge ut annonsen som sto i avisa i går :)




Jule- salgsmesse
På gamle hagebruksmuseet, Berge gård


Lørdag 6. november kl 11:00 – 16:00
Søndag 7. november kl 12:00 – 16:00


Vi kan tilby:
Stand – salg av egenproduserte håndarbeider
kafé med kake, kaffe/ te/ saft
Bøttelotteri – for barn og voksne
Hovedlotteri – mange flotte hjemmelagde gevinster
trekkes søndag kl 15:30


Kom gjerne innom!!

Ingen kommentarer: