mandag 8. november 2010

Sliten, lykkelig og juleklar

Etter dagen i går, kjenner jeg på kroppen at den har vært i høygir noen dager. Det var ikke mye som skjedde hos oss i går ettermiddag, kan du si. Men i dag er det tilbake til normalen, og jeg har nå så smått kunne begynne å tenke på de julegavene og julehilsnene jeg har lyst å lage :) Det er koselig å gi noen hjemmelagede gaver. I går kveld startet jeg på en liten hilsen jeg har lyst å sende avgårde. Jeg vil derfor ikke vise det ferdige resultatet, men har et bilde av hvordan arbeidet ser ut nå.


Ønsker alle en flott uke! Nå går det fort mot desember dere! Og det må da være den beste måneden i året :)

2 kommentarer:

Babben sa...

Ja, det er en litt "ugrei" bloggtid nå frem til jul i grunnen. Det blir nok mange nøster og lite ferdige ting å vise frem.
Nydelig grønnfarge du strikker av i allefall :-)

Pennyknits sa...

Ja, tenker denne vil passe midt i blinken til personen den er tiltenkt.. Men blir mye som ikke kan vises her den neste tiden ja.. hehe.. likt for alle da :)