lørdag 6. november 2010

Et utrolig utvalg

I dag har jeg bare lyst til å vise noen bilder jeg har tatt av alle standene til de som er med på salgsmessa vår i år. Det er et helt utrolig utvalg av hjemme-mekka ting vi har i vår lille butikk :) Vil bare si at alle som er med på bildene har gitt meg klarsignal til å legge ut bilder av de, det samme gjelder alle tingene dere ser på bildene.

 Butikkdamene våre. De selger kaffe, kake og hjemmelaga rundstykker.


 Disse lefsene smaker bare himmelsk!! :)




 Her er bilde av noen av gevinstene på vårt hovedlotteri. Vi har også et lynlotteri/bøttelotteri som er veldig populært. Gevinstene der er hjemmelaga ting og litt leker for de minste :)





 Disse bildene og maleriene er vanskelig å få på kameraet.. Anbefaler alle å komme å ta en titt selv. De er helt utrolig flotte!!


Jeg håper disse bildene får noen til å ta søndagsturen ned forbi husflidens lokaler på Berge gård :) Vi har åpent fra 12-16 i morgen.

Ha en flott lørdagskveld!

2 kommentarer:

Babben sa...

Utrolig mye fint dere har samlet til messa. Fikk helt julestemning her jeg :-)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon