mandag 15. november 2010

Julemesse på dagsenteret

I forrige uke hadde dagsenteret der jeg jobber julemesse. De hadde masse flotte ting til salgs der. Jeg falt veldig for noen strikka og tova nisser, som en kollega av meg kjøpte seg, og som var så billige at jeg ikke gidder å strikke de selv..

Jeg var på jobb den dagen, så tok meg ikke så mye tid til å kikke etter nissene, men de skal fortsette å selge helt frem til jul. Så satser på at jeg får kjøpt en etterhvert. Men jeg fikk nå revet fort med meg et par søte små engler. Jeg har ikke råd til å pakke de ned, så de står litt anonymt på en hylle og venter på å titte ordentlig frem 1. desember.


Selv om jeg har masse jeg gjerne skulle gjort, og jeg kjenner tida løper litt fra meg hver dag, så kjenner jeg også på hele kroppen at nå begynner jeg virkelig å glede meg til adventstiden!!

Ingen kommentarer: