onsdag 22. september 2010

Bursdagskort

Den eksposjonsboksen/ kortet jeg lagde til dåpen til tvillingene var så gøy å lage at jeg fant ut jeg måtte prøve meg på å lage en til. En av mine beste venninners datter, ble på mandag allerede 1 år.. Og vi var med å feira dagen på søndagen. Jeg føler meg veldig som en tante for denne jenta så jeg hadde lyst å lage et fint kort til ho. Følte det var litt lettere å lage dette kortet, sikkert siden jeg nå har fått litt trening. Og denne gangen fikk jeg lokket til å passe helt perfekt!





Her finner dere siden til dåpskortet jeg lagde tidligere og der finner dere også linken til kreativ hobby sin side som viser fremgangsmåten :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Et helt fantastisk kort, Penny:o) Det blir limt inn i albumet ja. Takk for at dere kom i bursdagen og gjorde dagen koslig. Klem:o)Torunn