fredag 24. september 2010

Høststemning og hemmelig venn

Nå er virkelig høststemninga kommet inn i huset. De siste kveldene har stua vært opplyst av levende lys. Liker høst-tida veldig godt og når jeg nå sitter og ser utover stua, skjønner jeg veldig godt hvorfor.


Denne helga er målet mitt å få festa trådene på resten av de ferdige arbeidene mine, og å få dampet alt sammen. Har fremdeles en del ting liggende som jeg gjerne skulle få lagt ut her.

Men i dag fikk jeg en pakke i posten av min hemmelige venn i trådsnella (på norge123.no). Masse herlig bomullsgarn. Noen av nøstene passa perfekt til noen prosjekter jeg har i hodet. Så det blir spennende å se om jeg får festa tråder likevel denne helga.. Fingrene klør etter å jobbe med alt det nye garnet..


Ønsker alle en riktig god helg! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så masse spennende garn... Ja, spørs om det blir noe av trådfestinga ;)
klæm fra mamma.

Anonym sa...

Good dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.