tirsdag 7. september 2010

Joda, han sykla birken også!

Selvfølgelig var vi avgårde til både Rena og Lillehammer siste helga i august. Bjarne, en kompis av han, og meg :) Jeg var bare med som sjofør i år, og med det været som var den helga, føltes ikke det så dumt. Jeg har bestilt litt bedre vært til neste år, da har jeg planer om å presse meg gjennom de 9,4 mila gjennom skogen fra Rena til Lillehammer jeg og :) Må trene litt det neste året, for er litt konkuranse-jente.. Vil liksom ha et ok resultat når jeg først gjennomfører.. :)

Jeg sto på sidelinja et lite stykke fra mål, med kameraet klart i evigheter (føltes det som i det været). Akkurat der jeg sto, var det blitt veldig sleipt og glatt etter mye regn og mange syklister. Jeg ble derfor veldig opptatt av å se på alle som falt, så plutselig var Bjarne sykla omtrent forbi meg.. Dette bildet var alt jeg klarte å knipse av han..


Takket være birken sine hjemmesider, har jeg likevel noen flotte bilder fra turen å vise fram.




Tror Bjarne var fornøyd med årets resultat også. Han ble nr 2 av gutta fra Grimstad Sykkelklubb, kun slått av kompisen, Rune ;)

Ingen kommentarer: