mandag 13. september 2010

Kaker

Jeg har ikke fått festet trådene på alle tingene jeg har lyst å legge ut her, og har ikke helt motivasjon til å gjøre det i kveld. Jeg tenkte derfor at jeg kunne legge ut noen bilder jeg har liggende av noen kaker jeg (og Bjarne) bakte før jeg startet denne bloggen. Jeg er veldig glad i å bake, og begynner å se fram til de bursdagene som kommer. Kjenner hodet begynner å kverne på hvordan jeg skal dekorere kakene.


Den første kaka her, er dåpskaka til Oliver. Jeg blir sjelden imponert over kjøpes-marsipankakene, så vi fant ut at vi heller ville bake den selv. Vi kjevler alltid ut marsipanlokket selv. Syns det smaker bedre enn ferdig-lokkene.


Da Tuva Marie ble 6 år, måtte hun ha en skikkelig prinsessekake :)


Da Oliver ble 1 år, fikk jeg beskjed av Bjarne om at det holdt med å lage en kake.. Dette er bare en kake, det kan alle se :)

Vi satt i går med den neste som fyller år. Rikke, samboeren til lillebror. Ho blir 18 snart og lurte på om jeg ville lage en kake på dagen hennes :) Lurer på hvordan den kaka bør se ut.. Åpen for forslag! Hvis ikke har jeg en tanke.. hvis jeg bare får den ned på kakefatet..

Ingen kommentarer: