mandag 6. september 2010

Babygave

For et par-tre mnd siden, fikk min kusine en søt liten atpåklatt :) Jeg og mamma gikk sammen for å fylle en liten pakke til den lille gutten. Litt kjøpt og litt strikka fra oss begge. Merker det er ekstra stas med babyer nå som jeg er ferdig selv og gaver har jeg alltid likt å gi. Så det var nesten vanskelig å begrense seg da vi var ute og shoppa :) Ole brumm serien fra hm liker jeg veldig godt selv, og har kledd mine egne gutter opp i alt jeg har kommet over.


Jeg strikka et nytt sett med små babykluter til den lille. Syns de er så søte, så benytter enhver anledning til å få gitt vekk et sett :)


Mamma er veldig flink til å strikke, og det var ho som "pressa" meg til å strikke mine første små babyplagg da jeg venta Tuva Marie. Har takka ho mange ganger i ettertid, for nå er det nettopp strikketøyet som roer meg ned etter en stressa dag. Mamma strikka denne nydelige dressen, som også tok turen til skien og den lille babyen.


Her er et bilde av den samla pakken vi lagde til. Vi var veldig fornøyde med resultatet begge to, og tror også mottakeren var fornøyd med gaven. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! De babyklutene var fine. Kan du sende meg mønsteret?

gm.aune@hotmail.com