fredag 10. september 2010

Pay it forward

Her i vår ble jeg frista av Ingrid til å bli med på pay it forward. Det vil si at jeg i løpet av det neste året skal få en hjemmelaget gave av henne. Videre gir jeg muligheten til tre andre som kan få en gave av meg :) (og som da må fortsette dette på sin blogg).


REGLENE ER SOM FØLGER:
De tre første som skriver en kommentar på dette innlegget
vil i løpet av de neste 365 dagene få en gave fra meg.
Og til slutt så må du lage et tilsvarende
innlegg og sende gave til de tre første
som svarer på ditt innlegg.



Da burde det komme en liten presang i posten til dere om en stund.
Og det dere må gjøre er altså å få med tre stykker videre -
som dere sender en presang til. Og så må de --- osv osv.
Snart har forhåpentligvis hele verden fått en liten gave i posten.
Dette MÅ det da bli masse god karma av?

@->->-------------


Altså, ønsker du å være med på dette, legger du igjen en kommentar til dette innlegget. De første tre er de som er med :) Kan ta litt tid før jeg får tre med meg, men plutselig.. Og jeg starter klokka fra den dagen første legger igjen en kommentar :) Send meg gjerne adressen deres på mailen min: s-penny@online.no

Ingen kommentarer: