torsdag 16. desember 2010

16. desember

I dag er jeg litt tilbake på engle-fronten. Jeg syns de små søte "jule-ornamentene" er så søte, selv om jeg ikke helt har noe å bruke de til. Dagens engel ble det litt størrelse på, så den kan sikkert henge i et lite vindu el.l. Den kan jo selvsagt også henge på treet, hvis man ønsker det.


Mønsteret finner dere her:)

Nå ser jeg frem til helga. Kjenner det godt på kroppen etter 7-vakt i dag (det er fryktelig tidlig for meg det). I kveld skal jeg prøve meg på å bake bursdagskake til Oliver. Har fått låne en søt bamseform av lederen på jobben, og jeg gleder meg veldig til å se om det blir en bamse som kommer ut av formen når jeg lager kaka! Hvis den blir seende ok ut, skal jeg legge ut bilde på bloggen.

Ønsker alle en fin torsdagskveld.

1 kommentar:

LivM sa...

Nydelig liten engel du har laget!