torsdag 9. desember 2010

9. desember

Da var det helg, ihvertfall for meg.. Ikke for det, jeg har masse jeg skulle få gjort, så kan ikke slappe helt av enda :) Merker jeg liker å ha mye å gjøre. Må jo ikke bli arbeidsledig nå før jul. Og det er ikke noe fare for det. Det dukker stadig opp nye ting jeg kan få delta i. Og blir så lett frista, så hodet mitt jobber på helspreng i dag. Da er det godt og koble av med å legge ut dagens kalender-oppskrift.

Jeg har en ting for engler. Hadde jeg hatt tid, ville mange av dagene inneholdt engle-ting. Men kanskje jeg får bedre tid neste advent ..



Jeg likte veldig godt denne kluten, da jeg kom over den på frogiez place. Den er kanskje litt liten etter min smak, men veldig søt og rask og strikke :)


Jeg fikk en kommentar av ei blogg-venninne på et gammelt innlegg i dag. Da jeg gikk bakover i bloggen min for å se på denne kommentaren, fikk jeg samtidig en påminnelse om noen kluter jeg har strikket tidligere, men som jeg helt har glemt å legge ut bilder av. Legger de ut her idag, og tenker: Bedre sent enn aldri..


 "love to knit with my friends" strikket jeg gjennom en along på norge123.





I et tidligere innlegg viste jeg et bilde av en klut jeg også har strikket i en along. Dette er en klut Britt har designet selv. Jeg skrev i bloggen etter at jeg hadde strikket den ene kluten, at jeg sikkert kom til å strikke fler. Og det har jeg faktisk gjort! Disse tre klutene har jeg strikket i tuva-garn fra europris, og da ble størrelsen helt perfekt syns jeg. Klutene blir splitta opp og sendt sammen med årets julekort, til Bjarnes tre søte tanter. Syns denne kluten enkelt og koselig viser at vi setter veldig stor pris hvordan vi blir tatt i mot når vi kommer på slekts-besøk til sunnmøre :) Den ene tanten er ho vi fikk juletre-teppet av, som jeg viste bilde av i dette innlegget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, ny for meg den englekluten, så fin !!!
Klæm fra mamma :)