onsdag 22. desember 2010

22. desember

Kalender-luka i dag er nok en klut. Men denne er likevel litt annerledes. Jeg falt for dette mønsteret med en gang jeg så det. Den ferdige kluten syns jeg også ble bra! Det er en illusjonsklut, så man må se litt på skrå på den, for å se poenget :)


Jeg tror man må være medlem i ravelry for å få dette mønsteret. Det er gratis å bli medlem, og mønsteret er også gratis. Link til mønsteret er her.
Hvis noen ønsker å bli medlem, er det bare et par tastetrykk, litt venting, og så har dere tilgang på enorme mengder gratis oppskrifter, og mange flotte man kan få kjøpt billig. For å melde dere inn - trykk her.

I dag har jeg fri. Tuva Marie har skoleferie nå, så vi to har en liste med litt småhandling, kosing mm, som vi skal se om vi kan få tid til. Det begynner å haste med å få de siste tingene man fort glemmer i hus, spesielt siden jeg jobber på lillejulaften. Vi blir 11 stk på julaften hos oss, og det er første gang vi skal prøve oss på det meste på egenhånd. Veldig gøy og spennende, men vi ønsker jo selvsagt å ha alt i orden.. :)

Bare 2 dager igjen....

Ingen kommentarer: